اگر ميخواهيد مانند يك شركت توليد محتوا عمل كنيد و درآمد خوبي داشته باشيد، مطالب ارائه شده در اين براي شما مفيد است.
در عكس، بر روي غرض تان تمركز فرماييد
اينستاگرام پلتفرمي عكس محور ميباشد، همان طور كه گفتيم روزمره تعداد متعددي عكس در كاغذ فيد هر كاربر منتشر ميشود. محتواي شما بايستي به طوري باشد كه كاربر به محض ديدن محتواي شما مكث نمايد و جذب آن خواهد شد. منش هاي متعددي براي رفتار محتواي بصري گيرا وجود داراست. براي مثال در صورتيكه در عكسي كه منتشر ميكنيد نكته مهم خاصي وجود داشته باشد كاربر براي فهم آن بر روي عكس مكث مي نمايد. عكسهايي كه خيلي نا مرتب ميباشند و براي ديده كاربر حيران كننده ميباشند تاثير خير روي تماشاچي نخواهند داشت. مغز ما اين محاسبات را طي ميلي ثانيه اي ايفا ميدهد پس پيش از اينكه مخاطبتان بخواهد شمارا چك نمايد شما ذهن اورا تحليل فرماييد و محتواي مطلوب بسازيد.
به عكس تحت نگاهي بيندازيد، كانون دقت اين عكس دختري ميباشد كه در درحال حاضر دويدن ميباشد، مغايرت رنگ دورنما (سپيد در قبال سياه) منجر ميگردد تمركز ديده كاربر شما سريعا به راس هدايت خواهد شد:فراگيري بدونپول ساختوساز محتواعكسهايي كه خيلي نامرتب ميباشند تاثير نيكي روي تماشاچي نخواهند داشت
2. از ضابطه “يك سوم” در عكاسي استعمال نمائيد
ضابطه “يك سوم” در عكاسي رسمي اشكار ميباشد كه از هر عكاسي بپرسيد چه ميباشد با يقين به شما جواب ميدهد. اين ضابطه اعتنا متعددي از ديده كاربر را به سوژه شما جلب مي نمايد. براي ايفا كردن اين ضابطه روي عكسهاي تان ۹ نصيب خيالي را روي عكس در لحاظ بگيريد. قسمتي از سوژه و يا اين كه محصولتان را كه ميخواهيد اعتنا بيشتري را جلب نمايد روي تقاطع خطوط فرضيتان قرار دهيد. در واقع براي جذابيت بيشتر عكس، نقطه تمركز دلخواهتان را در نصيب يك سوم عكس قرار دهيد. عكس ذيل نمونه خير و خوبي از اين ضابطه ميباشد.ضابطه "يك سوم" در عكاسي براي ساخت و ساز محتوا اينستاگرامضابطه “يك سوم” در عكاسي
3. از قضيه هاي سپيد و كادربندي استعمال نمائيد
اذن بدهيد اجزاي عكس تان فضايي براي نفس كشيدن داشته باشند! دورنما سپيد و يا اين كه فريم بندي سبب مي گردد محتواي شما از محتواهاي معمول در اينستاگرام غيروابسته به لحاظ بيايد و همين منجر جلب لحاظ تماشاچي مي گردد. در شرايطي كه از نكات گذشته مثل كانون اعتنا عكس و ضابطه يك سوم هم هم زمان به كار گيري كرده باشيد به عمل به دست آوردن اين نكته نيز ياري وافري به جذابيت بصري محتواي شما خواهد كرد.به كار گيري از قضيه مطلوب براي كادربندياز مسئله هاي سپيد و كادربندي استعمال نمائيد
4. به تعادل و كنتراست رنگ ها دقت نماييد
در شرايطي كه ميخواهيد عكستان برهه زماني فرصت بيشتري در ورقه فيد اينستاگرام بماند و گزينه اعتنا قرار بگيرد مي بايست به كنتراست و تعادل رنگ ها دقت نمائيد. مضمون كنتراست به ترازو رنگ عكس، انواع گوناگون در عكس، فونت، نورسازي، فضاهاي سپيد و … بر ميگردد. كشف كردن كنتراست متبوع و آن چيزي كه با عكس شما همخواني داشته باشد در ساخت و ساز محتواي بصري مطلوب بسيار تاثير گذار ميباشد و قادر است كاربر بيشتري را به عكس شما سوق دهد.به كنتراست و تعادل رنگ ها دقت نمائيدبه كنتراست و تعادل رنگ ها دقت فرماييد
براي انجام تغيير تحول روي فروغ عكس ها و كنتراست آن ها ميتوانيد از ابزارهاي دستكاري عكس و فيلترهاي جان دار در خويش نرم افزار اينستاگرام استعمال نمائيد. استعمال از آنان به هيچ وجه غامض وجود ندارد گرچه در حالتي كه طرفدار فتوشاپ ماهر مي باشيد اين ابزارها عمل متعددي براي شما نمي توانند اعمال دهند. به هرحال از خصوصيت هاي يك محتواي خوب در اينستاگرام مي شود به تهيه و تنظيم بودن فروغ و روشنايي آن عكس اشاره نمود.
- یکشنبه ۰۲ خرداد ۰۰ ۱۵:۴۰
- ۲۸ بازديد
- ۰ نظر