اهميت محتوا و نكات آن

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

اهميت محتوا و نكات آن

بدون شك اگر ميخواهيد مانند يك شركت توليد محتوا عمل كنيد و مقالات خود را مانند آنها تهيه كنيد، اين مطلب براي شما مفيد است.

چطور هست قبلا كه آموزش توليد محتوا را شروع كنيم، در زمينه ي اهميت آن بيشتر بدانيم. خب همانطور كه احتمالاً خودتان مي دانيد، ساخت محتوا يكي از روش‌هاي بازاريابي درونگرا هست. وقتي كه شما محتوا ساخت مي‌كنيد، در واقع در هم اكنون به اشتراك گزاري اطلاعات موءثر با مخاطبان خود هستيد كه با اين عمل مخاطبان بالقوه را به تارنما خود جذب مي كنيد و از طرف ديگر، مخاطبان فعلي خود را درگير كرده و رضايتشان را جلب مي كنيد.
بازاريابي محتوا، 3 برابر سرنخ بيشتر نسبت به بازاريابي سنتي توليد مي كند و 62% هزينه‌هاي كمتري به يار دارااست.كسب و كارهاي كوچك تا معدل كه از بازاريابي محتوا به كار گيري مي‌كنند، نسبت به آنهايي كه از توليد محتوا استفاده نمي‌كنند، 126% سرنخ‌هاي بيشتري مي‌گيرند .61% خريدهاي آنلاين، ناشي از مشترياني مي باشد كه پست‌هاي وبلاگ را مي‌خوانند.شركت‌هايي كه بيش تر از 16 پست در ماه ايجاد كرد مي‌كنند، 3.5 برابر ترافيك بيشتر دريافت مي‌كنند نسبت به شركت‌هايي كه ماهانه 4 پست يا كمتر ميگذارند.
محتوا برابر هست با رشد تجارت شما. به اين ترتيب، مي‌خواهيم فرآيند تشكيل داد محتوا را با استراتژي و نرم افزار‌ريزي براي محتوا آغاز كنيم. پس در ادامه اين فراگيري هم پا ما باشيد، در صورتي هنوز مي خواهيد بدانيد چطور ساخت‌و‌ساز محتوا نمائيد.
اولين مرحله فراگيري ساخت محتوا: برنامه ريزي و استراتژي
اولين مرحله در يادگرفتن ايجاد محتوا، نرم افزار‌ريزي و استراتژي براي محتواست. قبل از اينكه استارت به نوشتن و تشكيل داد محتوا كنيد، مي بايست براي محتواي خود غرض و نرم افزار انتخاب نماييد. از خود سوال نمائيد كه اصلا اين محتوا را براي چه منظوري ميخواهم؟
استراتژي محتوا به عمل شما جهت مي‌دهد. به اين صورت كه شما مي‌دانيد براي چه مجموعه مخاطبي داريد مي‌نويسيد، نياز به چه محصول محتوايي داريد و چه طور بايد آنان را تبليغ نمائيد.استراتژي محتوا
چه كسي را ديديد كه سواي نقشه يك ساختمان بسازد يا فارغ از يك طرح اول يك مجسمه بسازد؟ پس ايجاد كرد محتوا نيز نبايد فارغ از نرم افزار‌ريزي و استراتژي باشد. دراين‌صورت‌، ممكن مي باشد شما از اهداف خود گمراه شويد.
استراتژي محتوا، دربرگيرنده هر چيزي از برند و لحن صدا تا تبليغ محتوا و در نهايت دوباره آيتم هدف قرار دادن آن است.اهداف خود را براي محتوا تعيين فرماييد
همانند كمپين هاي بازاريابي سنتي، استراتژي محتواي شما مي بايست اهداف بازاريابي شما‌را در بر بگيرد. اين اهداف ميتوانند شامل جذب مخاطبان بيشتر تا ساخت و ساز سرنخ‌هاي بيشتر باشد. با چنين هدفي، شما مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه در سه ماه آن‌گاه ترافيك ارگانيك وبلاگتان 25 درصد افزايش يابد. پس در‌حالتي كه بخواهم خلاصه بگويم، ابتدا اهداف خود را انتخاب و آن گاه محتواي خود را ايجاد كرد فرماييد.پرسوناي خريدار توليد فرمائيد
انتخاب استراتژي محتوا بسيار مهم‌تر از اين مي‌باشد شما بدانيد چه محتوايي ميخواهيد ايجاد نماييد. ابتدا شما بايد بدانيد كه با چه اشخاصي قرار مي باشد حرف فرماييد، چگونه مي خواهيد با آنها ارتباط برقرار فرماييد و كجا آنها‌را پيدا نماييد.
در شرايطي كه ميخواهيد يك محتواي برنده توليد نمائيد، بايد طوري با مخاطبان رفتار فرماييد كه انگار در اينك صحبت با هريك از آن ها به صورت مستقيم هستيد.
تنها راهي كه مي‌توانيد اين فعاليت را اجرا دهيد، اين مي‌باشد كه با مخاطبان خود صميمي شويد، شما بايد طوري آنها را بشناسيد كه انگار دوست ديرين شما هستند. شما بايد با ديدگاه آنان، مسائل، مشكلات و خوف‌هايشان آشنا شويد و آنها را به خير بشناسيد. شما بايد بهترين بهره ممكن را براي آن‌ها رقم بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.