با دقت به تمامي اين توضيحات شركت توليد محتوا و نمونهها مي بايست اعلامكرد محتوا هر چيز قابل دركي ميباشد كه در اشكال بسترها چه ديجيتال و چه غير ديجيتال ارائه ميگردد و يا اين كه منتشر ميشود. براي محتواسازي مياقتدار هدف ها مختلفي در لحاظ گرفت مانند هدف ها در راستاي بازاريابي، هدف ها علمي و آموزشي و يا اين كه نهايتا هدف ها فرهنگي در موضوع فرهنگ و تمدنسازي. البته مهم ترين هدفي كه براي آن مياقتدار در لحاظ گرفت، هدف ها متناسب با بازاريابي ميباشد. يعني هنگامي كه صاحبان بيزنس مي خواهند به ارتقا فروش و منفعت برسند حالا چه بدون واسطه درحال حاضر چه غير بدون واسطه. ساخت و ساز محتوا از هنگامي كه ديجيتال ماركتينگ يا اين كه به عبارتي بازاريابي ديجيتال توسعه پيدا كرد نيز برجستهخيس شد و منزلت خويش را به خير در قضيه تبليغات دنياي نوين قفل و بست كرد. البته اينكه در اصل چه چيزي منجر شد تا ساختوساز محتوا مطرح گردد و مقام خويش را به خير بين بقيه شيوهها گشوده نمايد، مطلبي ميباشد كه در نصيبهاي بعدي با هم آيتم نظارت قرار خوا هيم اعطا كرد.
- پنجشنبه ۰۴ شهریور ۰۰ ۱۰:۲۱
- ۳۳ بازديد
- ۰ نظر