يكياز ديگر از سؤال هايي كه براي شركت توليد محتوا جواب به سوال استراتژي محتوا چه مي باشد بايستي به آن پاسخ دهيم اين كه ميباشد كه به هيچ وجهً محتواي توليدشده ما به چه درد استفاده كننده مي خورد و چه مشكلي از كاربر را برطرف مينمايد؟درواقع استراتژي ساخت محتواي شما مي بايست به گونه اي باشد كه روي هم رفته و يا اين كه تخصصي ايراد يا اين كه خطاها كاربر را برطرف نمايد. درواقع كاربر شما و مخاطب وب سايت شما براي خريد و يا اين كه تحليل يك مال به وب سايت شما مراجعه مي نمايد و درخصوص آن متاع ابهاماتي دارااست.
درنتيجه محتواي توليدشده بايستي بتوانند بهاين ابهامات جواب داده و ايرادات استفاده كننده را برطرف نمايد. درنتيجه كاربر و استفاده كننده وب سايت از محتواي توليدشده شما راضي بوده و ابعاد نيز باري اخذ پاسخ هاي بيشتر به وب سايت شما مراجعه مي نمايد. در اينحالت شما مي توانيد غرض از ايجاد محتواي خويش را به گونه اي قرار دهيد كه مشتري به استعمال از متاع و يا اين كه سرويس ها شما ترغيب خواهد شد.
- دوشنبه ۰۸ شهریور ۰۰ ۱۲:۵۵
- ۳۵ بازديد
- ۰ نظر