مخاطب محتواي داستان هاي كوتاه خنده دار

مرجع اصلي معرفي بهترين شركت توليد محتوا

مخاطب محتواي داستان هاي كوتاه خنده دار

همواره بايستي در لحاظ داشت شركت توليد محتوا كه استفاده كننده بدون شوخي و متفكرانه تماماً بي شكيبايي ميباشد و همانند لامپ هاي يك باند هواپيمايي به شما اخطار ميدهد كه فرود نيكي نخواهيد داشت. چنانچه در به عبارتي قرار نخستين، شما در معرض خطر خسته شدن قرار بگيريد، روايت شما هر يك‌سري ديدني ادامه يابد البته مورد قبول واقع نمي‌شود. توليد تخيل و اغراق دو فاكتور اساسي در محتواي روايت هاي كوتاه خنده دار   هستند. در‌صورتي‌كه شما يك نمايش را در شايسته ترين وضعيت ممكن تشريح كنيد، بايستي تامل و خرد بخش اعظمي را به عمل گيريد تا مقصود شما به صدق به مخاطبان شما منتقل خواهد شد. درصورتي كه جز كميدين هايي ميباشيد كه از پيشين حس احاطه بر مهارت تايپ كردن روايت هاي كوتاه خنده دار، بداهه نوازي و غيره را داريد، بايستي به‌اين نكته اعتنا فرمائيد كه زماني شما يك شوخي بهتر تمجيد مي‌كنيد، عموم مزاح شما‌را براي مدام به حافظه مي‌آورند. زماني شما يك قصه خنده دار را مطرح مي سازيد ، عموم شما در ذهن خويش تصويب مي نمايند.
خنده صدادار  به طور كاملً باوركردني ميباشد و به معناي  اين اساسي ميباشد كه "اينجانب تماماً با آن ايده  مد لحاظ شما هم سرشت پنداري مي‌كنم". اما بايستي ذكر داشت كه‌اين آيتم يك غرض حقيقتاً توانا ميباشد زماني مي شنويد. بخش اعظمي از اشخاص هم‌زمان با صداي بلند ميخندند يعني آنان صحبت شما‌را شعور كرده و با آن همذات پنداري مي نمايند. خنده و طنز منجر ميشوند تنش و اضطراب از وضعيت بدون شوخي بيرون خواهد شد به نحوي كه مستمع ميگويد: "درود، مشكلي نيست. اينجانب خوبم، چه عالي ميباشد كه دراين مورد مشاجره ميكنيم. " اين راه حل، يك نحوه خوب براي برقراري رابطه با برخي مفاهيم و موضوعات بدون شوخي ميباشد. مسلما شما دست‌كم كسي را مي‌شناسيد كه يك قصه نويس شوخي خوب ميباشد. شايد اين فرد در هر عده خانوادگي باشد، شايد يك همكار در دفتر كار باشد، ولي اصلي اين ميباشد كه‌اين فرد مدام وجود داراست و عموم نيز اورا به خيال و خاطر دارا هستند. معمولا طنزپردازان از پيشين خويش به‌اين شخصيت خويش مطلع هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.