كشف نماييد كه به چه شركت توليد محتوا شكل گنجينه ايده هاي محتوا را در Reddit گشوده نمائيد تا محتواي جالب خيس و كمپين هاي بازاريابي بهتري ساخت و ساز كنيد.
بدست آوردن محتواي ارگانيك مطلوب براي اشخاص مطلوب در طول مطلوب نا ممكن به حيث ميرسد.
مگر اينكه نام شما دانيل راسل باشد. راسل، رئيس ارشد اجرايي Go Fish Digital ، با بعضا از مطرح ترين ارگان هاي عالم و فيس هاي معروف براي ساختوساز برندهاي آنلاين شان همياري نموده است.
فقط در سال پيشين، شغل وي به ورقه اوليه Reddit رسيد، درجه 1 را در YouTube كسب كرد و در خبرنامه هاي واشنگتن پست، كارآفرينان، Fast Company ، Yahoo News و غيره به اكران درآمد.
ارائه او در كنفرانس بازاريابي محتوا سال جاري ( ادويه نهفته: برداشت ايده هاي محتوا از Reddit )توضيح اعطا كرد كه به چه شكل مي قدرت گنجينه ايده هاي محتوا را در Reddit گشوده كرد، به اين ترتيب ما ميتوانيم محتوا را به صورت هاي پايين ساخت كنيم:
• جالب خيس.
• قابل پيش گويي.
• دوست داستني.
• اثبات گرديده براي ارتقا شانس ما براي توفيق بازاريابي محتوا .
سفارش ميكنيم نوشته ي علمي 11 نكته بازاريابي ايميلي حاذق كه مي بايست بدانيد را مطالعه فرمائيد.
درپي كنفرانس، اينجانب با وي در رابطه ادويه نهفته اش راي زني كردم. در اينجا سوال ها اينجانب و جواب هاي وي وجود داراست (اعتنا: برخي از جواب ها به خيال شفافيت و وقتگير بودنشان دستكاري گرديده اند).
- چهارشنبه ۱۹ آبان ۰۰ ۱۰:۱۰
- ۳۶ بازديد
- ۰ نظر