اولي چيزي كه از اين دادهها براي شركت توليد محتوا ايجاد كرد محتواي پرطرفدار به دست آمده ميباشد، اين ميباشد كه اشخاص ميل دارا هستند تا در سطح شبكات اجتماعي جستجو نمايند و مطالب نو را مطالعه نمايند. وقتي كه يك فردي، مبادرت به مطالعه يك نوشتهي علمي اي در سطح وب مانند توييتر، فيسبوك، لينكدين و يا اين كه تلگرام مينمايد، حس مينمايد كه نوشتهعلمي مندرج، به طور كامل صراحت دارد.
محتواي پرطرفدار چه ميباشد؟چرا كاربر عشق و علاقه دارااست تا خبرها را در شبكات اجتماعي دنبال نمايد؟ چرا مخاطب پيرو اين ميباشد كه اخبارهاي روزانه را درinstagram
و توييتر دنبال نمايد؟ مگر نقص وبسايت چه مي باشد؟ تارنما چه ايرادي داراست كه استفاده كننده در پي فعال بودن در سطح شبكات اجتماعي مانند اينستاگرام و توييتر ميباشد؟
- دوشنبه ۲۴ آبان ۰۰ ۱۰:۲۲
- ۴۲ بازديد
- ۰ نظر